Åbent hus Lørdag 15. april 2023

Ro motion er god motion – Foråret er over os, og det er tid til udendørsaktiviteter

Aaben Hus 1

Roning giver mulighed for:

• Aktiv motion på vandet
  • At få rørt alle muskler
  • At møde nye mennesker
  • Blive en del af et godt foreningsliv

Alt dette kan du opleve som medlem af Roklubben Øresund.

Lyder ovenstående fristende, så holder vi åbent hus/introduktionsmøde i Roklubben Øresund lørdag den 15. april 2023 i tidsrummet fra kl. 10-12. Vi står klar til en god snak om roning og dens muligheder.

Får du lyst til at få en “gæstetur” i en af klubbens både er der også mulighed for det. Der er ingen specielle krav til påklædning, men høje hæle og vinterstøvler fungerer ikke.

Ønsker du efterfølgende at blive medlem af klubben, kommer du med på forårets instruktionskursus, hvor du i løbet af ca. 6 ture vil lære at ro og håndtere bådene. Kurset starter lørdag den 29. april 2023 kl. 10:00, hvor vi mødes i klubhuset. Forventet slut ca. kl. 15:00. De resterende lektioner tager vi på vores roaftener tirsdag og torsdag.

Klubben har ca. 60 medlemmer, og vi tilbyder fællesroning hver tirsdag og torsdag aften. I weekender vil der være mulighed for at arrangere længere ture.

Se mere om klubbens mange aktiviteter på vores hjemmeside:

www. roklubbenoeresund.dk og Facebook

Roklubben Øresund ligger på Kastrup Gamle Lystbådehavn, Amager Strandvej 413, 2770 Kastrup. Indkørsel til P-plads overfor Skøjtevej.

Kontakt formand Ulrik Klixbüll, tlf. 4020 7340