Festarrangørens side

kokKoordinator: Irene Dahl

Email: irenedahl47@gmail.com

Irene Dahl står for koordination af arbejdsopgaverne i forbindelse med festerne i Roklubben Øresund.

Har du en idé til et arrangement, eller vil du gerne hjælpe med borddækning, madlavning og events, så kontakt Irene.

Faste arrangementer:

Standerhejsning og standerstrygning med spisning

Amager Regatta sidste lørdag i august. Kaproningen mellem Amagers roklubber afsluttes med en fest.

Første tirsdag efter standerstrygning er der “Pølser & Porter”. Dvs. vi spiser pølser og indtager “vinterolie” i form af portere og kander med øl/pernot.

Klabautermandsfrokost med Dragør Roklub, hvor vi får afgjort i hvilken klub “den gule mand” har overnattet flest gange.

Julefrokost midt i december.

31. december er der bad & sauna kl. 10.00 med påfyld af “vinnterolie”. Kl. 12.00 er der Nytårstaffel.

I februar/marts er der vinsmagning i roklubben.

I løbet af vinteren er der foredrag og kurser.

Biografklub Danmark. Tilmelding til Nonnie Westphall tlf. 20452469. Så kommer du på mail listen og får besked, hvor vi går i biffen. Tilmelding i august.

Teater. Hvert år i februar/marts går vi i teatret, og efter forestillingen er der ost- & pølsebord i roklubben. Tilmelding via opslag på tavlen i september/oktober.

Booking af roklubbens lokaler:

Medlemmer af Roklubben Øresund og Øresunds Ældreroere har mulighed for at booke roklubbens lokaler til private arrangementer. Check kalenderen for ledige tider.

Kontakt Kirsten Bendiksen tlf. 22663761. Email: bendiksenk1@gmail.com

Udgivet