• Åbent Hus 6. april 2024

Skrevet af:

Aabent Hus 1

Roklubben Øresund åbner for optagelse af nye medlemmer

Roning er en fantastisk sport for alle, og den giver mulighed for:

Aktiv motion på vandet, At få rørt alle muskler, At møde nye mennesker, Blive en del af et godt foreningsliv

Lyder det fristende, så står vi klar til en god snak om roning og dens muligheder lørdag 6. april fra kl. 10:00 til 12:00 i klubbernes lokaler. Der kan vi også få klaret indmeldelsen og aftalt hvornår instruktionsforløbet starter.

Roklubben Øresund henvender sig til alle fra 12 år og op. Hos os er der mulighed for at ro alle ugens dage, og vi har fælles roning tirsdag og torsdag aften. I weekenderne arrangeres der ofte længere ture. Er du forhindret 6. april, så ring til Grethe på 2266 2414.

I rosæsonen ror vi selvfølgelig på vandet, og i vinterhalvåret er der mulighed for at benytte vores motionsrum. Her der både romaskiner, motionscykel og multimaskine.

Som nyt medlem i klubben kommer du med på forårets instruktionskursus, hvor du i løbet af ca. 6 ture vil lære at ro og håndtere bådene.

Vi glæder os til at se dig i vores lokaler beliggende i Kastrup Gamle Lystbådehavn, Amagerstrandvej 413, 2770 Kastrup.

• Standerhejsning 2024

Skrevet af:

Standeren oppe

Lørdag den 23. marts kl. 10:00 hejser vi atter standeren for vores klub. Når standeren er oppe ved alle, at rosæsonen er i gang.

Dagen byder ikke kun på hejsning af standeren. Vi skal også hædre to jubilarer og så skal vores nye båd døbes.

Dagen program er:

10.00 Standerhejsning.
    10.15 Båddåb.
    10.30 Samling i klubstuen til et glas bobler og lidt lækkert.
    11.00 – 13.00 Roning
    14:00 – 20:00 Frokost for Roklubben Øresund